poniedziałek, 10 lutego 2014

pasteLOVE Marjanetki

Cześć! 

Zaglądam na moje ulubione blogi i tyle tam dobrego i pięknego, aż pozazdrościć można...
U nas chwilowy zastój, przeziębienia, ząbkowania... jednak zupełnie nie próżnowałam.
W ubiegłym tygodniu gościłam na feriach moją bratanicę, która (skutecznie) skierowała moje kroki ku maszynie do szycia. I tak oto powstały dwie nowe miętowe, pastelowe i paseczkowe Marjanetki.



Lala wykonana przeze mnie ma miętowe spodnie i różową tuniczkę. J. wykonała lalę w marynarskim stroju. Obie mają po 64 cm, baaardzo długie nogi, "rozbieralne " ciuszki ( obie w dzieciństwie wkurzałyśmy się jeśli nie można było rozebrać lalki ). Moje dzieciństwo przypadło co prawda nieco wcześniej niż J( Instagram - JulgaSB) ale jak widać dylematy są nadal aktualne.




Chyba nie można ich nie polubić :)
Te blond Marjanetki podobają mi się tym bardziej, że wykonane są z rewelacyjnych materiałów. Czekałam na nie z niecierpliwością a kiedy już przyszły - zakochałam! Popatrzcie sami


 Marynarskie akcenty zamówiłam w Fabryq, genialne paseczki no i świetna tkanina w wieloryby Roberta Kaufmana. Koniecznie zajrzyjcie na tą stronę,  obecnie mają masę wyprzedaży więc można kupić świetne materiały w dobrych cenach, ale trzeba się spieszyć :) bo znikają jak ciepłe bułeczki :) a szyją się na prawdę rewelacyjnie! I wiecie co? dostałam jeszcze kilka gratisów - dobranych kolorystycznie! Uwielbiam ten sklep! Z pewnością znów tam zajrzę, kusi mnie tkanina w ciasteczka, pączki itp. Sweet!

Poniższe materiały kupiłam na Allegro, Świat Bawełny także oferuje całą masę uroczych materiałów, pastele, miętowe, kropki, warto tam zajrzeć.
 
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28417327


Póki co do następnego razu!
Ściskam mocno tych, którzy tutaj zajrzeli i uśmiechnęli się do Marjanetek:)
Spokojnego wieczorku
E.

3 komentarze:

  1. Urocze z nich dziewczyny :) Fajniejsze niż plastikowe lale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczki cudne, materiałów aż zazdroszczę - są piękne. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń